zondag 4 februari 2018

Tweede vakantiedag

Goedemorgen; mijn eerste ontbijt op mijn nieuwe stekkie.
Een heerlijke spelt croissant, bloedsinaasappelsap, thee, melk..., ik was een eitje vergeten.
Na mijn ontbijt ben ik de sjaal van mijn moeder af gaan maken. Ik was nog niet helemaal tevreden en ben er een rand om gaan haken. Lekker met een bakkie koffie.
Hij is af en ik vind hem geslaagd.
Na de lunch ben ik naar buiten gegaan.
Mijn fiets gepakt, maar daar was mijn teller onderste boven van.
Deze maar goed gedaan en mijn tocht naar de Posbank kon beginnen.
Ik heb de paddenstoelen van de ANWB gevolgd.
Onderweg kwam ik deze muts tegen en het was ook cool buiten, hoewel ik juist dacht ik doe mijn vest uit, want ik heb te veel kleren aan.
Mijn vest in mijn rugzak gedaan en verder gefietst. Wat ben ik blij dat ik hier ben. Mooie fietspaden door het bos, met mooie uitzichten.
Ook het weer werkte vandaag mee. Geen regen, maar koud en veel zon tussen de wolken door.
Mijn ros zonder fietstas, fiets wel een stukje lichter door dit glooiende gebied. 
Dit mooie bronzen beeld van Beatrix staat op de Posbank.

Boven bij het uitzichtspunt
Mijn fietstocht ging verder. Ik had mijn GPS naar "huis" gestuurd. Hier liepen deze leuke koeien en ik moest er langs. En het waren er veel! Heel rustig ging ik er langs en het is goed gegaan. Best spannend. De foto hieronder was ik er langs en werd mijn hartslag weer wat rustiger. Wel grappig dat ze op het fietspad liepen.
Mensen die er naast stonden keken denk hun ogen uit dat ik er langs ging.
Om half 4 was ik weer thuis en heb ik een boek gepakt uit de kast met boeken die hier staan.
Tussendoor heb ik wat eten gemaakt. Ik had een recept gevonden op Pinterest met witlof en knolselderij.
Heerlijk was het en ik heb het voor 1 persoon gemaakt.
Na de afwas moest toch mijn boek uit en dat is gelukt,
Het thema uit het boek; losbestemming vind ik aan sluiten aan het programma; Door het hart van China.

Met een bak koffie bij de tv; door het hart van China met het onderwerp Taoïsme gekeken en College tour met Simone Kleinsma.
Met borrel in een wijnglas...
Morgen weer een nieuwe dag, kijken wat de dag me gaat brengen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Weer thuis

Vanmorgen alles weer meenemen naar huis. Na het ontbijt met een eitje van de Dalenk en een broodje van gisteren en wat gewoon brood nemen...