zaterdag 17 februari 2018

Weer thuis

Vanmorgen alles weer meenemen naar huis.
Na het ontbijt met een eitje van de Dalenk en een broodje van gisteren en wat gewoon brood nemen we weer een stukje afscheid van de vakantie.
Voor mij zitten er 2 weken genieten in mijn tijdelijke thuis.
Ik zou zo nog even kunnen blijven; ontbijt met uitzicht op een weiland en opkomende zon heb ik thuis niet en dat is toch wel fijn, zo in het bos...
Na de koffie zijn hebben we onze inboedel verplaatst naar de auto, waar Ruud met passen en meten alles er weer in gekregen. Toppie.
Daarna zijn we nog een rondje door het bos gelopen.
Ik wilde nog even kijken of mijn specht een goede bestemming had.
We konden het nu makkelijk vinden en van de kant waar we vandaan kwamen die je de boom wel, maar de specht zit aan de andere kant. Spannend is die er nog??
Ja gelukkig hij's er nog en zit goed vast. De lijm is goed opgedroogd.
Ik heb er een goed gevoel bij.
Nou specht dat je er volgend jaar ook nog zo mooi mag kloppen in het bos. Misschien heb je wel een vriendje gekregen...
Voor de mensen die in de buurt zijn...dit is de route er naar toe.
Laat even weten als je het gevonden hebt.
We kwamen terug en Sophia en Frank waren buiten. Even een praatje gemaakt, dat we ondanks dat we ziek waren erg naar ons zin hebben gehad en dat het naar meer smaakt.
Ik heb wel het een en ander in de buurt gezien, maar Ruud dan vele routes gemaakt en die kunnen misschien volgend jaar worden gereden.
Wie weet...

Deze ster aan Sophia en Frank gegeven.
Rond kwart voor 1 zaten we in de auto op weg naar het Westen.
Onderweg dacht ik dat ik nog wat in de vensterbank had laten staan. Het is een nog niet-af-project en komt nu op de kamer van Robin te staan. Veel plezier ermee Robin.
Sophia had net een appje gestuurd over dat leuke apie in de vensterbank. Leuk dat het dan weer een leuke bestemming krijgt,  zonder dat bewust weg te hebben gegeven. 
Varken mag ook nog even naar binnen, maandag gaan ze met de tuin aan de slag.

Thuis;
Auto weer uitgepakt, was aangezet, melk gehaald, naar de Natuurwinkel en zo is het gewone weer begonnen. Ook lekker...
Ruud heeft lekkere pannenkoeken gebakken en samen gezellig thuis weer opgegeten.
Ook wel weer fijn om thuis te zijn.
Einde van dit blog...tot een volgende februari vakantie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Weer thuis

Vanmorgen alles weer meenemen naar huis. Na het ontbijt met een eitje van de Dalenk en een broodje van gisteren en wat gewoon brood nemen...