zaterdag 3 februari 2018

Eerste vakantiedag

Na de lunch met brood in 2 kleuren zijn we in de regen de auto in gaan pakken. 
Om half 2 waren we klaar en stuurde ik een appje naar Sophia dat we de auto gepakt was en dat we naar Loenen kwamen.
Dit paste allemaal in de auto!
In de auto zag ik dat Sophia had gevraagd of we appeltaart lusten? Even een smsje gestuurd; Ja graag. Een lekker vooruitzicht.
Na ruim een uur stuurde Ruud de oprit op bij mijn vakantieverblijf voor 2 weken.
Sophia kwam naar ons toe en Ruud mocht iets verder rijden.
Nu mocht alles weer uitgeladen worden. Het was hier droog.
Ruud haalde mijn fiets van de drager. Tussendoor even water aangezet en daar kwam Sophia met heerlijk warme appeltaart. 
Ruud schonk de thee in en konden we aan de appeltaart. Heerlijk! Smaakte naar meer.
Ruud ging weer naar huis en ik ben alles gaan uitpakken. De boodschappen op zijn plaats, koelboxspullen in de koelkast.
Daarna wilde ik de WIFI inschakelen.
Maar dat lukte niet helemaal.
Frank was buiten bezig en gelukkig kon hij me helpen aan de juiste WIFI-code. Toch fijn om weer verbonden te zijn. Verslaafd, nee joh!
Leuk; in de Haaktheeapp kwam de uitnodiging van Marloes voor een haakthee zondag 19 maart bij haar.
Het was tegen vijf uur, maar nog licht. Ik heb even een kort rondje gelopen.
Dit mooie huis kwam ik tegen.
En een waarschuwing!
In het bos, heel dichtbij mijn onderkomen. was het nat en modderig.
En de sporen van de storm nog goed zichtbaar. Af en toe was het even klimmen of duiken.

Hier ben ik voorlopig.
Het huis vanaf de achterkant gezien, ik kon niet via de groenstrook naar huis.



Hier is mijn onderkomen "Zilven"
En bij mooi weer kan ik mooi zitten.
Mijn potje van thuis met extra knolselderij en een boterham met smeerkaas.
Heerlijk, maar daarna wachtte de afwas. Ik mag ook weer aan de slag, gaat niet zomaar in de machine.
Heerlijke dag zo.
Nu nog even haken en dan kijken hoe het bed slaapt en genieten van de rust.
Haakwerk met een wintervriend en wat geroosterde pompoenpitten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Weer thuis

Vanmorgen alles weer meenemen naar huis. Na het ontbijt met een eitje van de Dalenk en een broodje van gisteren en wat gewoon brood nemen...